everything that goes up...

idag och igår för den delen har jag varit med min älskling Linnéa igår chillade vi även med lisa sara och nico drog på stan för en kaffe sedan fångarna på fortet hos lisa och sara! (samt sex education) väldigt spännande må jag säga..! idag har vi varit på stan och shoppat lite inför fredag styrt upp lite inför fredag samt även ätit buffé på eastern palace kanon gott!! sen på kvällen gick på bio och såg inception typ hur bra som helst, jävla mindfuck film kan man lugnt säga! nu tänkte jag snart försöka sova. måste försöka sy ihop min outfit till på fredag imorgon på något jävla vänster.. wish me luck or something!

PUSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0