still going strong

eller inte, tappade just precis all ork jag hade i kroppen, plus att jag har varit lite spyfärdig illamående osvosv. men har just precis proppat i mig två novalucol samt två magnecyl och hoppas på att det ska hjälpa en sliten angelica!
just nu längtar jag jäääätte mycket till klockan slår elva då fröken jonsson slutar att jobba för dagen! känner att ett dubbelpass, med en halvtimma emellan passen (den tid det tar att byta om och köra in till stan) har gjort sitt med kroppen.. sen väntar en bilfärd hem, snabbt byta om skjutsa brorsan och hans vänner till stadens torg då som sagt d'r dom ska kicka gator! sedan blir det att ta en bärs med fröken höök känns fucking amazing!!!!!!





pusspuss nu ska jag gå och kika vad cic gör!! hané

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0