back on..

.. bad tracks!
och med det menar jag att jag inte är lika
uppdaterad som jag var där ett tag,
men det kanske är bra? I acctually don't now.
första tentan är iaf gjord, sen hur fan den gick
är det dock ingen som vet, svarade på allt,
men jag kanske inte fattade frågan över
huvud taget.. who knows? i don't!
första tentafesten är också undanstökad.
det bar av till allstar efter förfest på en lokal!
allstar var... ja jag vet inte vad det var,
men någon liknelse till nattklubb iaf! (tolkningsfritt)

nu är nästa moment igång, wohoo!! eller?
just nu så längtar jag tills v.13 då är det påsk,
vilket innebär påsklov, eller ja påskledigt kanske
man ska kalla det med tanke på att man inte har
en hel vecka ledigt utan bara påskhelgen!
och om jag har tur så får jag komma upp till
kittel om min kära vänj linnea med sambo
och co går med på sådant fin besök ;)

nu tror jag att det är dags för en viss
fröken att ställa sig vid spisen och laga lite
middag och henne och sin fader, undrar
verkligen vad det blir för gourmet middag idag?
kanske keldas färdiga soppa?
tomatsoppan är GRYM för övrigt,
(vilket jag också är)

peace'n out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0