herre min sog

jaa!
jag har suttit och roat mig på youtube med umeå fjortis filmer! kan (stolt) säga att jag varit med i en! skönt att der att man inte är med i några nya iaf'! hade väl kanske varit llite väl pinsam isof! men det var trots allt några 91or med stackars satar eller?

kan förvörigt säga att jag känner mig som en gammgamm tant! har benhinneinflamation och träningsvärk så att det blir lite jobbigt att gå, sen är jag svin trött redan nu så jag funderar seriöst på att borsta tänderna och gå och lägga mig i min underbart sköna säng!

men jag har en plan, så att det inte känns riktigt lika tragiskt så här en lördag kväll, och det är om man borstar tänderna och går och lägger sig, men man startar datorn och sätter igång en film! om man skulle råka somna till den så kanske det inte gör lika mycket?

sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0