Jorda

.. så att..
kan kanske vara min mest använda mening? eller kanske ska man kalla det "ordsammaslängning"?
i brist på att inte ha så mycket att säga så tror jag att det blev lite, ja ni ser ju!
trött som ett as var jag i morse då jag vaknade iaf! och det fick mina kära basgruppsmedlemmar uppleva, både genom att se och lyssna på mig! mummlade fram ord och mer eller mindre var hel stirrig då vi först träffades kl 08.15 i morse.. och här kunde man ju tro att efter över en månda i skolan med liknande tidiga mornar varje dag så borde man vänja sig? men sp is not the case for me, nonono. men däremot på helger då jag har chans att sova då du då ska du veta att jag vaknar tidigt och känner, "är det någon idé att somna om?" och varje eftermiddag så inser jag att det hade det faktiskt varit!!! snacka om slag i ansiktet!!

Och förövrigt det här med att smink hjälper en att se mindre sliten ut osv, verkar inte rktigt funka alla gånger på moi.. slag i ansiktet igen.. DAMN

Nu till en underbar sak som hände mig idag:
Jag var på min väg mot IKSU för att köra lite torsdagsträning (tänkte lika bra att bygga på träningsvärken som ligger och gnyr på insidan av mig) så ringer det i telefonen, min första tanke är nej inte Uman.. så jag plockar upp "mikrofonen" (har headsetet på mig) svarar (chocking huh?) och vem vare om inte min älskadeälskadeälskade vän Linnea Höök!!!! säger bara en sak det förgyllde min dag!

ja nu är det så där långt så man börjar fundera hur fan jag kunde få ihop så mycket, på en väldigt ointressant dag egentligen! don't underestimate me! i'm pretty awsome ad i fucking know it!!!!!

Peace'n out motherfuckers


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0