leva här?

eller något liknande sjunger dom om på radion..
jag är en arbetande kvinna? i helgen.
vet inte vad jag ska tycka om det, men jag kommer nog och förhoppningsvis att överleva..
idag började jag 14.00 slutar 23.00 imorgon kanske jag ska jobba mellan 07.00-10.00 sen ska jag jobba 11.00-18.15 och på söndag 10.45-18.15 awsome!!
men jag ska väl inte klaga, jag får ju trots allt pengar för det! och Linnea jobbar ju trots allt mycket mer än mig och jag hör då inte henne klaga, so keep your mouth shut Angelica!!

tyvärr verkar det inte som att det är något hockeylag som ska bo här ikväll, vilket jag trodde att det var.. hade hoppats på lite ögongodis men så kul skulle jag ju tydligen inte få ha.. men det är istället både härnösands och öviks ambulans nåntingnånting som ska bo här, inte snygga men sammanlagt typ lika mycket människor

1½h har ju mot alla odds sprungit iväg så jag har ju bara 7½ kvar!!
nu ska jag.. kanske läsa någon tidning och sitta och smutta på min ramlösa granatäpple och kedjesnusa till det kommer gäster och vill umgås med mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0