bad boys

jag tror att det kanske kan vara ett litet fel på internet..
det går så fruktansvärt segt (bortskämd)

nu har jag iaf gjort bort det jag ska har gjort till imorgon, det var faktiskt väldigt intressant! vi skulle läsa artiklar och svara på lite frågor, så som vad författaren ville ha sagt med den och vart i artikeln jag fick den informationen? vad författaren kom fram tilloch hur vet jag det? vilken koppling det är mellan artiklarna? samt vad artikeln har för koppling till kursens tema? låter kanske inte så spännande men det var det! jag tror jag har mer och mer börjat gilla det här med universitetet och allt vad det innebär, men det har ju dock inte blivit någon riktig stress så jag får väl sota för det här senare... jag har iaf en väldigt bra basgrupp! och en bra klass i övrigt, den delen jag har träffat iaf!

idag har jag även varit duktig att skaffa träningskort på iksu känns bra!
äntligen komma igång igen, och det är jävligt skönt att det är så pass näraskolan som det faktiskt är =)

nu ska jag göra något vettigt eller mindre vettigt kanske jaja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0