good night

sleep tight..
dags för sängen, är helt jävla slutkörd efter det senaste 1½ dygnet eller vad det blir..
har varit med min grupp av klassen i svedjan och lekt så att säga, för att lära känna varandra lite bättre! har faktiskt varit överraskande trevligt! och trots att jag somnade innan tolv och fick sova i typ åtta timmar (vilket jag inte gjort på länge) så är jag ändå helt slut!!
men jobb imrgon avslutningsfest för insparken och sen ev. jobb på söndag, får se hur det blir inget jobb medför alkohol =) jobb så får det bli bilen, men man kan ju faktiskt ha kul utan alkohol i kroppen har jag hört folk prata om ;)

nu god natt mina medmänniskor

Kommentarer
Postat av: linnea

tur att jag har lite koll på ditt liv iallafall:) jag saknar dig!

2010-01-31 @ 10:29:46
URL: http://ilh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0