guess what?

jag är på tok för uppdateras här för mitt eget bästa...
men det är ju iofs ganska kul att kolla tillbaka i framtiden:)
veta vad man gjorde på dagarna osv.

idag har jag iaf vaknat ätit frukost legat och inte gjort ett skit några timmar,
drog in till stan vid fem för att träffa Candra lyckades ju faktiskt köpa en tröja som sagt!
åkte hem till Candra såg lite på dagens man som candra förövrigt fick ett erbjudande att vara med i :O
sen såg vi på något men jag har glömt bort, färgat hennes utväxt!
åkte vidare till lisa i min inte så pålitliga bil, lite tveksam hur den klarar av denna kyla måste jag säga (under hela tiden jag åkte in till stan, 2 mil förövrigt, så blev aldrig motorn normal varm) vi såg paranormal activity som jag tyckte var läskig, tror att det kan bero på att den är filmad på det sättet den är, men slutet sög tyckte jag personligen iaf.
och nu ser vi på 500 days of Summer, har inte riktigt fastnat i filmen (lite konstig) men jag har nog inte gett den en ärlig chans heller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0