guess who..

näe det är faktiskt bara lilla jag!
sitter hemma hos candra flabbar lite grann osv..
är lite förkyld också för den som ville veta!
det är ju typ dags att färga håret på lilla candra!!
känns väldigt drygt men tydligen något som måste göras..

har faktiskt köpt en ny tröja idag 99.50 på rea
hade jag varit en mode bloggare nu så hade jag skrivit:
" jag lägger upp bilder sen då jag har tid"

men nu är ju varken en modebloggare eller någon känd jävel. så om det är någon av mina 1-3 unika besökare per dag som vill se min nya kofta så får ni väl för fan bara säga till så kan vi träffas aiiight? haha

jag är på skit konstigt humör, och jag tror nämligen att det kallas övertrötthet! :D
men som sagt dags att färga hår som aldrig förr får väl bara hoppas på att håret inte åker av höhö

harehajbaj(s)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0