hola

kände att förra inlägget kanske var lite för deprimerande ens för min egen smak!
men ni ska veta att nu har det hänt grejer! jag har sålt 4öl + att jag har varit "tvungen" att plocka fram röbetor ;)
haha min dag är så fruktansvärt innehållsrik!
det är faktiskt bara 8st kvar att checka in! OTROLIGT!
jag kan bara säga att jag längtar sjukt mycket efter min säng!

sen måste jag bara berätta en sak som jag tror en viss linnéa skulle vilja höra för att få henne må lite bättre!
igår då jag var på väg in till stan så tänkte jag att nu jävlar kommer min bil att lägga av bara för att jävlas, och bara för att jag har lite brottom att träffa en viss person innan systemet stänger, och tro på fan att då jag är i hippo reagerar inte gasen då jag trycker ner den, växlar ner blir inte bättre, växlar ner igen händer absolut ingenting, rullar fram till bussfickan och stannar! försöker ringa min far svarar inte, försöker igen svarar inte! ringer mamma som försöker ringa min far till slut så, och en kvart senare kommer han! han trodde att det kunde vara så att bensinen hade frysit! vi fick bogsera den till pappas jobb (första och sista gången jag vill göra det, sjukt läskigt att inte riktigt ha någon riktig kontroll!) sen skjutsade pappa mig till stan så fick han leka med röda faran själv!
det är helt otroligt för ungefär 10år sedan då jag mamma och min bror var på väg till stan (med en annan bil) så stannade den på exakt samma ställe och pappa kom och vi fick bogsera den till hans jobb(inte hans nuvarande, men det är nästan på samma ställe)

om ni ville veta så gick det bra emd systemet!

nu är det mindre än 3h kvar så jag har gjort bort mer än hälften! och snart (45min) så är det dags att plocka in buffén, men jag kan nästan sätta pengar på att då det är dags så kommer återstående av inchecken och telefonen kommer ringa så att jag kommer vara jääääätte sen!

två långa inlägg inom tidsloppet av en timma, haha jag ÄR uppdaterad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0