honeyplum

som lisa tycker att lindsey lohan kallas, åtminstonde om man ska tro hennes skolkalender?
idag har varit väldigt innehållsrik..
vaknade tänkte flytta bilen så att jag skulle kunna stoppa i motorvärmaren, men den startade inte som jag nästan förstod att den inte skulle, men man kunde ju alltid drömma.. hittade iaf en lång extra sladd i deras förråd så det gick ändå! får bara hoppas på att den startar nu, så att inte batteriet är helt dött...
sen var det lite frukost och himym, sen tslotat (the secret life of the american teenager) och nu sitter jag här efter lite facebookande!

jag lever ett otroligt spännande liv måste jag faktiskt säga!
kanske att man ska ta och åka hem och städa lite på rummet osv, för att göra lilla moder glad men vi får väl se hur det kommer gå med det.. wish me luck!

Kommentarer
Postat av: neeea igen ;)

btw,shit vad du har uppdaterat! KEEP ON DOIN IT! och lycka itll med allt. jag älskar dig!!!

2010-01-09 @ 03:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0