mr big

to be with you!
otroligt skön låt måste jag säga :)
har försökt aktivera mitt konto hos umu
gick inte alls bra!
gick åt helvet om jag ska vara ärlig..

snubben har iaf inte ingt idag!
känns ganska skönt måste jag medge..
men den dagen han ringer så är det
hur som helst pappa som får ta hand
om det!

idag har jag iaf varit ute och gått
åkt till hissjö och handlat lite
käkat frukost
lagt mig igen somnat om efter ett tag
vaknat duschat somnat om igen.
vaknat gått upp plockat ur diskmaskinen
plockat undan efter middagen
sen jaa ingenting
väldigt meningsfull dag!

nu är det bara 5dagar kvar tills jag måste hugga tag i kragen och börja styra upp mig själv! kommer bli superawsome med inspark iaf :) är riktigt taggad, om man ska tro schemat så kan det inte bli annat än roligt, så länge det ä roliga människor man har att göra med vill säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0