photograph

jag börjar bara bli mer och mer funersam om hur fan det gick till med krocken..
hur hela hans dörr får en fet byngla och lite färg, och min bil får... INGENTING!!!!!
pappa förstod inte riktigt heller...
ev. att det var lite avskrapat på vänster framhjulsskärmen men man vet ju inte om det kom idag eller inte..
JAG FATTAR INGENTING!!!
JAG BLIR LESS!!!!
men vi får väl se om han ringer och då du då ska jag ha min underbara pappa till hjälp för jag är helt lost då det gäller sånt där!
skadeanmälan?
vilket skämt!
chock?
JA!
men nu vet jag iaf hur mn gör en skadeanmälabn!!
pappa har berättat ;) haha
jag vet helt seriöst inte vad jag skulle göra utan honom (och mamma såklart, men hon är inte mycket till hjälp i de här situationerna!)
okej då min bror kan jag väl inte heller tänka mig ett liv utan honom med i!
ja också kan väl mina vänner också få vara med på ett litet hörn!
men som sagt pappa funkar bäst i situationer som denna och liknande!

tror jag har tappat greppet om det här med intressanta blogginlägg, men eftersom att jag skriver för min egen skull så skiter jag ju lite i det! :D

Kommentarer
Postat av: C

Vad har hänt?

2010-01-13 @ 23:22:30
URL: http://candraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0