pour some sugar on me

och en till dag har gått utan att snubben ringt!
kommer han att ringa?
ingen som vet!

idag har vi iaf varit hos farmor och ätit palt!
trodde verkligen att det skulle komma upp!
åt som vanligt lika mycket som jag alltid brukar..
MEN min mage ville inte ha så mycket idag tydligen..
chi fick jag!

nu har jag iaf sett det sista avsnittet av oth som kommit ut!
nu tror jag det börjar bli dags för typ gossip?
har inte riktigt bestämt mig än!

imorgon har jag iaf planer på att gå ut och gå..
får se hur det går, hade tänkt att göra det idag
också men det var ju så fruktansvärt kallt,
typ 20 minus grader är inte helt okej!

nu ska jag klippa mig och skaffa ett jobb hare haj"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0