every now and then

efter ett fruktansvärt träningspass blir det nu en film sen sängen!
måste bara säga att det ät heeeelt sjukt hur fuktigt det var på iksu idag, trodde nästan att man skulle smälta bort eller något...

och från en sak till en annan, så hoppas jag verkligen att man har hunnit vila upp sig ordentligt på denna lediga dag! med tanke på hur helgen ser ut så har det verkligen behövts lite ledigt! fre 08-? sen 18-?. lör 08-? sen 18-? och sön 08-? för den som inte förstod det så jobbar jag dubbelt och man jobbar på ackord på både ställena så jag vet inte när jag slutar... menmen söndag känns ju rätt chill iaf med tanke på att då är det bara städ! sen på kvällen blir det bio med sessan!
men som sagt nu blir det film

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0