everybody loves my flow

har haft en halvpissig dag på jobbet! och det har bara att göra med JD tvätten som vägrade svara på sin kundtjänst telefonnummer! när jag tillslut ringde på en av delägarnas telfonnummer så visade det sig att det var det numret vi skulle ringa och inte till kundtjänst! men hur fan ska jag veta det, då det inte är någon som säger något? :( så ja jag har varit både arg och bitter idag! inte lätt med andra ord! imrogon blir det chilledill! typ inga rum att städa om inte mattan går och lockar in folk till hotellet vill säga! men det tror jag ju iofs inte att han kommer att göra heller! just nu kan jag väl även säga att jag vill typ ingenting annat än att fly staden/landet känner väl inte rikigt för att vara kvar i pissäckelumeå så där jäääääätte länge till! men what to do lixom? nu ska jag lägga mig och se ngt i hopp om att min bitterhet ska gå över lite iaf!

(ps. det låg en apelsin på mina vindrutetorkare då jag skulle åka hem, vet inte om jag ska skylla på mattan eller enercon, men någon ska få skit för detta iaf... ds.)
hanehajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0