ont i nacken

nu lyser solen iaf, det skull den ju göra hela dagen enligt yr, men icket, den började kika fram vid typ två, snacka om dålig stil! iofs ska man väl kanske inte klaga, och iofs kanske det var lika bra med tanke på att då har jag legat inne och typ sovit istället (försöker sova bort förkylningen går väl inte superawesome) men iaf! nu ska jag se en film, det är ungefär där min energi nivå har varit dom senaste dagarna! legat i sängen och antingen sovit, sett en film eller serie!
förövrigt så tror mamma att jag ljuger då jag säger att det tog 45min för mig ena dagen jag cyklade till stan och 50min andra dagen, på grund av att hon cyklade ner idag på 65min vilken loser! haha näe nu film hané hajj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0