dynamite

efter mycket kraftansträngningar så tog  jag mig äntligen iväg till iksu för att träna! det var niiice! nu tror jag att det börjar bli dags att blunda ett tag (ja jag känner mig trött trots att jag har sovit hela dagen) för imorgon ringer väckaren 10.36 kl 11.20 typ går bussen in mot stan, där jag ska träffa rosanna och göra? ja jag vet inte, men jag gissar på en lunch och kanske lite shopping om ekonomin tillåter det vill säga. har iaf tänkt köpa en skumtoning och möjligtvis lite skräplitteratur så jag har något att göra dom dagar som jag inte jobbar osv. eller om det nu mot all förmodan skulle gå och bli fint och varmt väder så man kan åka till stranden eller liknande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0