to partey!

tisdag betyder att imrogn är det lilllördag så då är det helt okej om man skulle känna en unns av huvudvärk aiight? imrogn ska jag åka till skeå till malin vi ska mysa jätte mycket tillsammans!! ikväll ska jag gå ut med brudarna, det blir rex för andra veckan i rad.. men vafan jag är ju ledig i tre dagar nu! eller ja två dagar till efter denna! snart är det dags för mig att rulla in mot stan!
idag har jag faktiskt nästan gjort ett nytt album på facebook, jag har iaf valt ut de bilder som jag ska lägga in! ett litet steg i rätt riktning! nu ska jag se ett vänner avsnitt sen ska jag rulla mot stadens alla torg! peace and fuck out!


Kommentarer
Postat av: cicci

åh snygging!



eliten = du??? jaaa okej då :]

2010-06-16 @ 11:35:00
URL: http://ciccimodel.blogg.se/
Postat av: reb

åh vad fin. åh vad jag saknar dig.

2010-06-16 @ 14:57:55
URL: http://ponkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0