15.e mars nya tag

lite basgrupp träff (med allt vad det innebär), lite träning, lite käk och lite beställning av dator senare så är jag väldigt nöjd med min dag! speciellt datorbeställandet! känns toppen, JAG kommer att äga en egen dator, iofs så gör jag väl det mer eller mindre redan, men jag kan inte säga att den är min på riktigt bara.. :S

har funderat på om jag ska ta en kort joggingtur ute i det fina vädret också! jag menar det kan ju inte skada!! känns bara lite halv drygt att byta om och ta sig iväg.. sen är det otroligt jätte drygt att jag har sämst musik på min mobil, men nästan det drygaste är att ta tag i att styra upp bra musik, i'm a lasy person...

jaja det får bli en kortis röra på fläsket lite! :D

lite sommar skulle inte skada heller! skulle faktiskt bli väldigt lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0