23mars10 you're unbeliveble!

jag gillar starkt kommentaren om superfin blogg.
måste väl säga att jag har mina kära vänner att
tacka för det, pga att jag hade aldrig lyckats göra
headern utan dom.:)

idag fyller peder 20år!
kul för han!
blir nog tårta hos honom senare ikväll tror jag minsann!

idag har jag inte gjort så där jätte mycket..
vaknade kl 8 som jag alltid gör nu tydligen..
spelade platnts vs. zombies.
for ut och sprang ett tag, satt i solen ett tag,
kökade lunch, och spelade the sims 3!

och lisa jag lyckades till slut klara äventyret i frankrike!! :D

nu ska jag ta en näve nötter, mitt vatten glas, starta den andra datorn
och se lite serier tror jag minsann! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0