24mars10 im tryin'

och så har helvetet blivit inlämnat!
det känns otroligt bra!!
linnea är på väg hem, men jag kommer
nog inte hinna träffa henne..
so that sucks.. hard core?!

biljäveln som jag egentligen älskar
kan ju gå och gräva ner sig/bli uppäten
av en björn/skrotas/drunkna, eller liknande
och jag skulle inte bry mig i detta läge..

den har som gått ganska bra enda tills
igår då helvetet bröt lös för den!
speciellt, då vi sätter oss i bilen för att
åka till sara G efter att ha inhandlat
"subway efter tio". bilen startar inte,
så vi får putta igång den. nästa gång
fick det bli startkablar (efter försök till att
putta igång den), och när vi nästan är vid lisa,
(rondellen just vid preem på haga) då lägger
den av igen.......
vi är tvungen att putta den till en "parkeringsplats"
på preem, med lite hjälp av en kille från VK,
som kom för att lämna tidningar egentligen,
men fick en annan uppgift...
(ljuddämparn är sönder, so back to my loudly car again)

jaja skjut dig och skaffa ett liv.

Kommentarer
Postat av: LIZ

Det borde vara rätt svårt att skaffa sig ett liv om man skjutit sig själv!

2010-03-26 @ 13:08:16
URL: http://kramp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0