30mars10

snart slut på även denna månad!
snart dags för en tripp till kittelfjäll :)
snart dags för ett vansinnes utbrott!
fruktansvärt arg men jag har verkligen,
ingen aning om varför.. lite jobbigt..

funderar på om jag kanske ska sätta
igång ett avsnitt av någon serie eller
något, borde egentligen städa på mitt
rum, men det finns verkligen ingen ork
till det!

men min fruktanscärt irriterande mamma
är väldigt påfrestande spå jag måste städa
lite iaf så att jag har rena kläder tills på
torsdag (hon är nog problemet bakom mitt
kommande vansinnes utbrott)
jag känner verkligen bara för att slå på något
det skulle vara fruktansvärt über schönt att
få utlopp för lite ilska!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0