all night.

snart är tredje frågan på hemtentan klar.
då är ju bara frågan hur bra den är skriven,
men det känns inte riktigt lika farligt att få
kompleteringar gentemot att skriva om en
hel jävla salstenta som jag ska göra på lördag....

med lite mtv, lite snus, och vatten just nu iaf 
så ska nog även det två resterande frågorna
bli ganska klara idag iaf, om man tänker på
att klockan bara är halv tio än så länge, så
känns det ändå helt okej. den ska ändå inte
vara inlämnad förän onsdag kl 15.00.
så för en gångs skull känns det nästan som
att jag är ganska förberedd :D

men dock så finns det människor i min klass
som var klar redan förra veckan..

fråga mig hur det känns och jag svarar FÖJÄVLIGT!!

har väl också tänkt att någon gång denna fina
dag att jag ska hinna med en liten joggingtur
i det otroligt fina vädret!!

nu ska jag återvända till helvetet
so wish me luck and god day folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0