back again

jag vill bort, och absolut bara bortbortbort!
umeå kan kyssa mig i arslet på riktigt..
är riktigt less, på umeå och hemtentan!
den jäveln är och spökar innaför mitt skinn.
vill bara slita, sticka, skita i allt!

det verkar dessutom som om vi inte har skaffat
en ordentlig kunskapsbank i våran basgrupp för
att kunna göra den ordentlig..
känns inte alls kul, och jag får seriöst ryckningar.
här trodde man att ett vin glas skulle få en att känna
lite mindre stress men chi fick jag minsann..

nu ska jag gå och sätta igång en film, ta en snus
och dricka min garanterat jätte avslagna cola zero
och känna mig så där riktigt jävla värdelös...

 peace and som luuuuv /Angelica "väldigt less" Jonsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0