jag vill inte!!!

jagvillintejagvillintejagvillinte!!!!
jag har så fruktanvärt mycket ångest så jag bara vill lägga mig under täcket och gråta i en vecka eller två! jag har verkligen ingen motivation över huvud taget att göra det här! jag vill vara ung och fri, jag vill kunna göra precis vad som faller mig in att göra, jag vill kunna åka iväg en vecka utan bli fruktansvärt stressad över allt som jag inte har gjort!

Jag vet att jag gav mig in i något alldeles för tidigt, och utan vetskap om hur det skulle bli eller vad jag ville göra! jag är till och med tveksam på om det här är något jag vill överhuvudtaget, om jag kommer att känna någon gång i livet att det är det här jag är menad för? jag vet att jag gjorde det förut, men jag vet också att jag inte ha kännt så sen.. jag minns inte ens?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0