i will survive

jag klarade helgens jobb trots allt. 24h jobb av 36h schöön!!
trots att tröttheten höll på att döda mig igår så var det faktiskt väldigt kul att jobba! satt till och med kvar ett tag och snackade skit med henrik! men då kl var sådär 23.40 så kände jag att det var dags att ge mig ut på äventyr dvs. hitta igen min bil. min bror hade lånat den vilket resulterade i att han ställde den i "sitt" garage. att bara hitta till garaget var ju ett prohket, vem hade kunnat tro att det fanns så många gångar och dörrar i ett hyreshus som inte är lägenheter? inte jag iaf. var tillslut tvungen att ringa mamma..

dagen har jag spenderat med att vara jätte trött och inse att jag är sämst i livet då jag för andra gången har glömt bort ppu-samtalet.. men jag har faktiskt lyckas göra klart läsloggen och utv.planen samt skriva det jag ska säga på seminariet på onsdag!

måste ju bara säga att jag kommer att tjäna mina mest lättförtjänta pengar någonsin också! det var någon som tyckte att ångbastun var ett bra ställe att göra av med lite avföring på, så jag var tvungen att ta bort det. det jag behövde göra var att spruta massamassa medel på sitsen där det var, ta fram slangen spola av och torka bort med en (lång)skrapa, (tog typ 5min) och det får man tydligen 350:- för eller ngt liknande! hehe AWESOME


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0