en stund till

jag slutar snart!!
men idag har jag varit och shoppat lite, mest till mig själv dock..
första julklappen är avklarad iaf!
gjorde misstaget idag att börja rensa garderoben men hann inte klart, samt att mit rum såg ut som ett bombnedslag sedan innan.. plus att jag tog bort sängkläderna utan att sätta på nya.. känns inte awesome att komma hem på sätt och vis..
imorgon blir det att gå upp tidigt tänkte jag.
börjar jobba kl 11.00 men jag tänkte hinna på stan en snabbis först också bara för att typ!
sen som sagt jobb kl 11-15 som husfru och sedan 15-23 i repan! vilken underbar fredag va?
och lördagen börjar med jobb från 07-15 sedan börjar det hända roligare saker, ska nämligen på en middag med släkten för min mormor fyller 75år! sen har jag ingen aning om vad som händer på kvällen men känner jag mig själv och mina vänner rätt så kommer det nog att sluta med något slags alkoholintag trots allt!!
men nu kämpa dom sista sju minutrarna innan det är dags att åka hem till kaoset!

have a lovely night peeps!


Kommentarer
Postat av: cicci

saknar dig kexet!

2011-01-04 @ 13:46:50
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0