it will be a bittersweet ending

tänk att om mindre än tre veckor så ligger jag mest troligt vid poolen eller stranden på lanzarote med bästaste linnea höök! och om bara några dagar så sitter jag på ett plan på väg till hufvudstaden för att besöka min bästaste rebbisch. samt umgås med underbara människor!
som jag sa till linnea igår på telefon jag glider på ett räkskal och för er som inte vet vad detta är, så är det en blandning mellan glida på bananskal och räkmacka!
igår fick jag ett roligt samtal, det kom från min blivande chef, eller ja om jag inte fuckar upp totalt på personlighetstestet då vill säga! så om inget dramatiskt händer så kommer jag att befinna mig i kittelfjäll under denna säsong!
men nu tror jag att det snart är dags att skjutsa fröken höök till hennes jobb, så jag sen kan åka hem och städa, skulle vara bittert om mamma skulle gå och ta mitt liv ifrån mig! för sen ska jag vara med världens bästa lisa!

Kommentarer
Postat av: rebs

bäst bäst bäst!!!!!

2010-11-11 @ 22:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0