can i take you home?

kanske att det är dags för det nya livet att ta vid?
det är nästan så att jag tror det och med ciccis och erkans nya endast pepsi fredag så tror jag att det kan vara en bra start, tänkte försöka på riktigt med ett nyare nyttigare liv (dock är det tillåtet med alkohol) så med detta så blir det att göra ett försök till att ta tag i träningen igen! imorgon blir det upp på rullbandet och springa bort lite kalorier! sen blir det bio samt skitsnack med rosanna men man måste ju faktiskt inte köpa något onyttigt för det!! minst träning 4 ggr/vecka tycker jag låter som en plan! måste ju nyttja träningskortet då man väl har det! nu tror jag att det blir några vänner avsnitt innan det är dags att blunda för dagen!

och nu kommer sista bilden (även den jag tycker blev snyggast) från foto sessionen med cic och fredrik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0