huvva och jippie!

den 16/9 är härmed inte en bra dag! anledning: för det första så dog min farfar det datumet, Rosanna fick veta en hemsk sak, och jag fick till råga på allt en p-bot på 500 fuckingjävlakronor.... inte helt okej om man frågar mig, men i övrigt så var den mysig, jag och rosanna satt och snackade en massa skit osvosv.
igår var däremot en bättre dag vaknade upp hos rosanna vi åkte in till stan solade och shoppade lite grann, hittade en jätte fin sammetskjol samt en underbar stickad kofta som jag har letat efter typ just precis en sån också fanns den bara där rakt framför ögonen på mig! snacka om en lycklig brud! sen bar det av till linnea för en tjej kväll med allt vad det innebar, saker som twister, våghals osv, sen drog vidare till allstar och dansade rövarna av oss! vaknade i morse igen hemma hos rosanna! och nu ärjag på jobbet! och det känns som att jag och erkan kommer att få en fantastisk lugn kväll!! :D YEAY
nu ska jag läsa bloggar sen lite tidningar för att hoppas att tiden ska gå snabbt tills erkan kommer och umgås med mig!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0