"vad är det du inte ska göra inför publik?"

har aldrig varit med om att ett helt långbord vänder sig om och blir helt plötsligt väldigt intresserad över vad personalen pratar om, bara för att erika säger (med väääääldigt låg ton) "not in public" till mig...

kvällen har varit bra iaf, jobb med poppande med erkan och hampe! imorgon är jag ledig!
tror det blir att ta stavarna och ta en promenad runt kammen kanske om vädret tillåter alltså annars får det bli iksu, men annars ska jag köra slut på mig själv på hemmaplan!

nu blir det föröska hitta nya låtar att uppdatera min spotify lista med sedan kanske några vänner avsnitt innan det är dags att blunda!

för ngn dag sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0