vad vissa människor gör..

denna dag har inte varit så innehållsrik alls faktiskt..
pappa kommer och väcker mig, jag kollar på klockan och får fet panik då jag ser att klockan är 14.43.. för någon sekund så får jag för mig att jag ska jobba vilket hade gjort mig vääääldigt sen, insåg att jag var ledig, sen skämdes jag lite inte riktigt att sova så länge då man somnade ca 00.30-01.00 natten innan.. hursom ikväll har jag varit med malin och nu är jag hemma igen, och det värsta är att jag har redan borstat tänderna och gått och lagt mig :P ska väl se ngt vänner avsnitt innan det är dags att sova igen!

har ställt väckaren strax efter 10 så att jag inte sover bort hela morgondagen också, får se om det kanske blir en träning imorgon, är dock jeeette föskyld men man får väl kanske härda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0