Barba pappa

Tänkte bara säga att jag tror minsann det här är det tionde temat och vi sa sju från början ;)

Det äckligaste jag vet, något som alltid får mig att må illa..? Ja grädde gör mig illamående väldigtväldigt ofta och jag tycker inte att det är särskilt gott heller.. Men det gör ju iofs också ägg men det är gott! Jag har faktiskt försökt tänka på det här sen igårkväll men jag kom faktiskt aldrig på något klockrent! Så grädde fick bli det äckligaste helt enkelt, jag skriver igen om jag kommer på något vettigare :)

Ska ligga och jäsa i soffan ett tag nu innan det är dags att jobba!!

Love/A


Kommentarer
Postat av: Lisa!

äsch då, bara trevligt att du skriver så frekvent ju! Så jag bjussar på ett till tema:



Hur ser din drömresa ut? (Och berätta lite om helgens planer!)

2011-12-15 @ 16:12:04
URL: http://kramp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0