må dina hårdiskar förevigt alltid krascha

förlåt lisa, jag är helt enkelt inte lagd åt det ambitiösa hållet.. Min julafton alltså, kommer att starta dagen med frukost (såklart), sen brukar det vara dags för morgonklappen då hela familjen har vaknat. Till lunch gissar jag på att vi åker till farmor och äter (något som jag helt tappat namnet på) efter detta blir det att sätta sig i bilen och åka till Burträsk där mormor m.m. är. Mest troligt Kalle Anka, glögg och mys. Middag står därefter på schemat, tv tittande(svensson svensson bla), lite efterrät, julklappsöppning sedan brukar kvällen avslutas med något spel! Sen är det bara piss och hopp i säng! /A

Kommentarer
Postat av: Lisa!

Tema: Om du fick önska ett helt valfritt yrke, vad skulle det då vara?

2011-12-12 @ 20:34:49
URL: http://kramp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0