pantad och såld

dagens tema: om du skulle leva på något av dessa saker för resten av ditt liv (alltså det enda du får äta/dricka) vad skulle det då vara? (alltså bara ett alternativ) Så här gäller det att prioritera törst eller hunger. 1. Äpplen 2. Coca-cola 3. Potatis 4. Festis (kaktus-smak) Ja då jag kan tycka att detta är ett ganska konstigt tema då man faktiskt inte kan överleva särskillt länge på något av ovanstående.. Vill du ta död på mig lisa? :O men om jag måste välja så måste de bli potatis, jag tycker ju iofs inte att potatis är så gått men tror ändå att man överlever längst på detta. stärkelser, är det kanske lite vatten i potatis också? i don´t know.. äpplen tål jag inte riktigt så det går ju bra, cola torkar ut så då går jag mot en snabb och säker död, festis, njae inte så gott att jag skulle vilja leva på det... hane/A

Kommentarer
Postat av: Lisa!

heheh..inte alls;);););) håhåhå.

potatis alltså..

Morgondagens tema:

Vad har du köpt till Lisa i julklapp? (skämt å sido)

Vad är det äckligaste du vet, som alltså med andra ord får dig att må illa jämt?

2011-12-14 @ 19:53:05
URL: http://kramp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0