with a Lizzie next to me

så första temat var alltså minnen från innan jag var tolv!
om jag då ska försöka ta det i hyffsad ordning:
Lövön kanske 95? - Lisa lär mig kaffekokarn.
Vindeln (buberget) 96? - har inte ätit något sedan frukost, kl är ca 19-20 och jag, min bror samt några andra ingar sitter i våran husvagn och käkar chips, och ni kanske kan tänka er en 6åring ingen mat i magen på flera timmar och sen trycka chips är inte det bästa för magen, det slutade med att jag spydde i mina händer (jag satt längst in och inte en chans att hinna ut..
Långviken 96? - Lisa ska kolla hur snabbt hon kan cykla (ja jag orkar inte gå inte på det)
Hela hissjö tiden - "herren på täppan"
Hissjö 99? - Jag fick mitt första smeknamn "Anki" vilket jag inte tyckte om
Jönköping? 2000 - ska tälta och mamsen ska för första och ända gången på denna resa sätta upp tältet, vilket slutade i katastrof!! Hon glömde att knyta upp tältet i pinnarna som förhindrar att regn ska droppa in om det skulle regan vill säga. Vilket det gjorde denna natt också, gissa vem som blev den utsatta att bli dyngsur? om inte Angelica
Italien 2000 - allt med denna resa, Rom, Venedig, St peters kyrkan och massa annat
Ja där är några minnen, finns fler men skulle jag ta upp allt så skulle det aldrig ta slut på detta inlägg!
Nu dags att laga mat till mig och fisen!!
Love/A

Kommentarer
Postat av: Lisa!

Bra inlägg. Nästa tema:

Skriv ditt namn (för och efternamn) och skriv en egenskap för varje bokstav. Like old days. Skriv gärna om mig också..hihi

2011-12-06 @ 21:24:58
URL: http://kramp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0