i thought you didn't care

Sista januari, riktig slappar dag,
har mer eller mindre nött ut soffan idag, imorgon blir det annat, då jag har en dejt med åtminstone elin´, får väl se om det är någon annan som känner för att välkomna februari med en dag i backen!
har planer på att inom en snar framtid slänga upp en bild på den nya skönheten som har fått etsas fast på mig. kan säga att den blev betydligt bättre än vad jag trodde den skulle bli så jag är helnöjd :)
vampire diaries säsong 1 är alldeles strax avklarad, helt fantastiskt vad man kan hinna med om man verkligen inte gör något annat än att glo in i dumburken.
passar på att säga Grattis till min underbara vän Jenny också som fyller år idag! HURRAHURRA
tänkte att jag bjuder på en bildbomb också, enjoy!
Love /A
verkar som att bildbomben får vänta tills en annan dag då datorn/internet/angelica fick spel..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0