live your life

.. or something!!

hemma hos linnea r livet en fest, brukar det vara iaf. har inte riktigt klivit upp och kollat så att allting är som det ska än, men mina magkänslor säger att jag är väldigt hungrig åtminstonde!! from one thing to another

jag vill äta frukost, är riktigt sugen på en mcie D if you know what i'm saying!
jag hoppas på bio ikväll. vet dock inte vad som går men det skulle vara mysigt åtminstonde.
nu kommer linnea tillbaka, det verkar som att vi ska på mariehem och hämta hennes skinnjacka, vet dock inte varför den är där, men om jag känner min vän rätt så har hon supit bort den! puss nu ska jag övertala om en mcie D!! have a nice day everyone


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0