14april10 all your problems are back to stay

vaknade kl 08.35 av att telefonen ringde.
det var jobbet, dom undrade om jag kunde jobba idag.
jag svarade att jag hade skola, yrvaken som jag var.
då jag hade lagt på, så insåg jag att vafan jag är ju ledig!
inte alltid så jävla smart då man just vaknat!

sen dess har jag hunnit med en del, sett filmen hundtricket,
käkat frukost och städat mitt rum så nu blir mamma glad.
var lite fundersam på om det fanns ett rum under allt skit (kläder väskor osv.)
men allt är borta, jag har dammtorkat och dammsugat lite snabbt, bytt sängkläder och bäddat sängen. så inatt kommer jag sova förbannat gott :D

nu är det dags för långpromenad är tanken, sen kanske köra på lite hemmaträning!

här kommer tredje och sista bilden:

modell för en dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0