hatar lite mitt liv..

medans ALLA (känns det som) är ute och roar sig, eller om de inte gör det så är de hemma och har det bara gött. men icket jag inte! nejnej jag jobbar så fint istället, började kl 15.00 idag, slutar 07.00 imorgon bitti, det är som ganska skönt med den kassa lön som jag faktiskt har! hotell och restaurang har inte riktigt så schyssta avtal som man kanske hade önskat..
kan ju också säga att då den här helgen är slut så har jag jobbat 24 timmar på 36 timmar! det blir ju trots allt lite penninga till slut, men inte riktigt så mycket som man kanske hade velat!
någon gång inom en snar framtid ska jag nog iaf ta tag i kragen och städa! och om 7½h så får jag kanske sova!
puss....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0