superstar

.. jag är inte alls chockad över att jag är tillbaka här faktiskt. jag är nuuppe i min 3.e blogg sen jag började. först ville jag inte ha någon så jag tog bort den första. bytte till bloggspot efter ett tag. insåg att jag är för dum för att fatta något hur man gör på den sidan så det fick bli ett till byte.

inte alls för att verka gnällig men det värkar inte bättre än att jag börjar gå mot ett monsteröga IGEN. men vi får väl se. jag är iaf måttligt fökyld, men som tur är slapp jag jobba idag, chefen tyckte att det verkade smart att stanna hemma med tanke på ögat. sen är jag ledig imorgon också! då blir det bak för hela slanten!
chokladtryfflar, knäck och bullar så att bror får ta med sig tillbaka till oslo! (några fåtal ggr/år är jag en snäll syster)

funderar på att börja baka nu så vi ses!
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0